Październik 20, 2017

Linia safe & save

Przypomnij sobie dzisiejszy poranek. Jakie czynności pielęgnacyjne wykonywałeś rano? Które z nich możesz pominąć? Które z nich powtórzysz wieczorem? Jakie kosmetyki do ich wykonywania musisz bezwzględnie mieć w łazience? Bez czego nie możesz się obejść? Ta grupa produktów (z drobnymi modyfikacjami) wygląda podobnie u większości z nas. Witajcie w świecie FMCG, czyli produktów szybko rotujących, które już niebawem zasilą szeregi naszej nowej linii kosmetycznej!

 

* Global Sales by Product Category (2016)
Kosmetyki FMCG 

FMCG – Fast Moving Consumer Goods to w tłumaczeniu na język polski wszystkie produkty szybko rotujące, inaczej: dobra szybko zbywalne. Pojęcie branży FMCG najczęściej wykorzystywane jest na gruncie terminologii marketingowej. Mianem „FMCG” określa się produkty kupowane regularnie, zaspokajające
codzienne potrzeby konsumentów. Gdy odniesiemy te własności do kosmetyków, jakie produkty wymienimy? To proste! Każdy z nas szczotkuje zęby, myje twarz, bierze prysznic lub kąpiel, myje ręce kilkukrotnie w ciągu dnia, stosuje dezodorant lub antyperspirant. Dodatkowo, panowie zazwyczaj się golą, a panie
nakładają krem na twarz. To zupełnie podstawowa higiena. Te czynności codziennie powtarzają całe rodziny.

 

Jakie są FMCG?

Ta grupa produktów posiada pewne cechy, sprawiające, że zdecydowanie warto wprowadzić je do swojej oferty, zwłaszcza w marketingu partnerskim. 

  • Każdy ich potrzebuje. I tak musimy kupować je regularnie.
  • Szybko się zużywają.
  • Nie istnieją ograniczenia wiekowe. Zarówno stulatkowie jaki i paroletnie dzieci potrzebują kąpieli.
Jakie powinny być FMCG?

Kosmetyki do codziennej, podstawowej pielęgnacji mają kilkukrotnie w ciągu dnia kontakt z naszą skórą, błoną śluzową, włosami, a nawet układem pokarmowym. Powinny być więc bezwzględnie bezpieczne, i to nie tylko dla zdrowych dorosłych. Również dla dzieci, kobiet w ciąży, osób ze skórą wrażliwą oraz z problemami skórnymi. W przypadku produktów do codziennego użytku łatwo przekonać klientów, że taki kosmetyk powinien być najlepszej jakości. Nasza skóra ma przecież z nimi codzienny kontakt. Ceny takich produktów nie mogą być przesadnie wysokie, nawet kosztem wykluczenia ekskluzywnych składników aktywnych. Jakość powinna być świetna, a cena przystępna.

Nie łatwo stworzyć taki unikalny kosmetyk, chyba, że firma posiada wyjątkowy atut, który da jej rynkową przewagę. My mamy ten atut. To Kolagen Natywny!

 

Jakie będą kosmetyki z naszej nowej linii do codziennej pielęgnacji?

Na początku nasze badania nad właściwościami kolagenu koncentrowały się szczególnie na jego unikalnym potencjale przeciwstarzeniowym. Po wielu latach testów wiemy, że to nie wszystko, co potrafi nasze „białko młodości”. Kolagen Natywny ma niesamowite działanie regenerujące tkanki skóry, dziąsła, a także stawy, kości i włosy. Nowe produkty do codziennej pielęgnacji powstaną więc w oparciu o regenerującą moc Kolagenu Natywnego.

Czy chciałbyś, aby kosmetyki, których musisz użyć Ty i Twoja rodzina, były bezpieczne, pozbawione sztucznych barwników, SLS, SLES, zachowały serce w postaci Kolagenu Natywnego i doskonałą jakość pomimo atrakcyjnej ceny? To świetnie, bo już niedługo wprowadzamy je do sprzedaży! Jakie to produkty? Który z nich wprowadzimy na rynek jako pierwszy? Dowiecie się już niebawem! Pierwsi naszą nową linię poznali liderzy na Międzynarodowej Konferencji w Dubaju! Uczestnicy Business & Beauty Road Show mieli okazje dostać do testowania pierwszy z produktów – który już niedługo w naszym sklepie! Co to będzie? Pasta do zębów z kolagenem – ale o tym więcej już niedługo!

Napisz swój komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *